"Dokunulmasa da, görülmesede
Kalpte yer verilir bazısına. Nedensiz.
Sen; aklım ve kalbim arasında kalan, en güzel çaresizliğimsin.
Gerçi aklıma bile gelmiyorsun artık o kadar kalbimdesin ki
Gözlerinin kahvesinden koy ömrüme, kırk yılın hatrına 'Sen' kalayım...
Şimdi açacak pencereyi beklesem
Sen gelsen
Olmaz ya hani geliversen
Hiç bir şey sormasan
Hiç bir şey söylemesen
Susam.
Sussan.
Sussak.
Susuşların anlattığını dinlesek..."
...Cemal Süreya...