Hamza Selman YILMAZ

Hamza Selman YILMAZ
@_hamzasy
Şimdi menfaat dünyası, hasbi (karşılıksız) arkadaşlık yok.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Benim kaldığım hapishanede her şey, her ses hürriyeti gözlerin önüne kadar getirmek, sonra birdenbire çekip götürmek için yapılmış gibiydi.
Bir mahpusu dünya ile hiç alakası olmayan bir zindana kapamak, ona en büyük iyiliği yapmaktır.
Kalın duvarlara vuran suların sesi taş odalarda çınlar ve uzak yolculuklara çağırırdı.
Cenab-ı Hak böyle istemiş. Allah’ın emrine mahkeme ile mi karşı koyacaksın?