Özge

Adil Erdem Bayazıt;
Gece inmiş şehre Sadece şiir merhem olur gönlümün karasına şimdi. Birbirine kırgın duvarlar, insanlar ve gölgeler Şimdi ne yazsam da geçse kalbimin küsü?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hikmeti ilahiyi serinkanlılıkla seyretmek lazım. Vakti vardır.
Din
“Çok acı çekmiş. Elini kalbine koyarak konuşuyor.”
“Rabbim, gönlüme haddini aştırma”
“Başka birisinin sana çiçek getirmesini beklemeden kendi bahçeni yarat ve kendi ruhunu kendin süsle. Ve göreceksin ki, dayanıklısın, Ve kuvvetlisin, Ve değerlisin.”