Bazen uzaklaşmak gerekir yakınlaşmak için, bazen hatırlamak gerekir hatırlanmak için, bazen ağlamak gerekir açılmak için, bazen almak gerekir anılmak için , bazen susmak gerekir duymak için. "
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Eğer bir kimse bana , ahiretim ile ilgili bir defa iyilik edip , dünya ile ilgili binlerce kötülük etse, ben onun bir defa yaptığı iyiliği önemli görürüm Çünkü iyi ahlak bunu gerektirir.