Ona hiçbir şey acı vermiyordu artık, hiçbir yeri ağrımıyordu, yanıp kül olmuş bir ağacın kovuğu gibi boş ve kapkara olmalıydı içi. Birdenbire sanki öldüğünü ya da içinde bir şeylerin öldüğü hissine kapıldı, kanı öylesine sessiz akıyordu.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İçimi böylesine deşen şeyin ne olduğunu biliyorum, ölüm bu ve şu ömrümün kalan birkaç yılında yaşamayacağım , sadece öleceğim, öleceğim... Zaten ne zaman yaşadım ki? Kendim için yaşadım mı hiç? Hayat mıydı benimkisi: