H.

Görecek kimse olmadıktan sonra, ışıl ışıl, güzel gözleri olması neye yarardı.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendisine saygısı olan bir erkek , karşısına çıkan ilk kişiye özel yaşamını anlatmazdı.
Susalım, Sözlerin işe yaramadığı anlar vardır..
'Göz belki de insan bedeninin içinde hâlâ bir ruh barındıran tek kısımdır..'
"İçlerindeki saygıya yol gösteren ışığı da yitirecekleri gün yaşanabilirmiş gibi.."