İlayda

İlayda
@_ilayda_21
Hayat kısadır onu endişe, keder ve üzüntü ile daha da kısaltmayın. Hepimiz yolcuyuz. Hiçbir dert, dünyaya gelirken beraberimizde gelmedi. Bizimle beraber de gitmeyecek..
Sevda AŞKa dönüşür GÖZLERİNDE, Sanki CENNET saklı GÜLÜŞÜNDE, Öyle uzak durma, gel de bir bak, İSMİN kaç punto ile kazılı YÜREĞİMDE?
Alıntı
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Anlasana
Yorgun anımda ki demli çay gibi ihtiyaç duydum sana , Senin için ne kavgalar ettim yüreğimde tekme tokat , Şimdi yüreğim ağır yaralı ... Oysa sen bir gülüşü bile kıskandın gözlerimden , Hâlbuki ben zehir olsa bile içerdim senin ellerinden . Her gece sessiz çığlıklarla haykırdım adını , Yürüdüğün yollara akıttım içimdeki gözyaşımı , Bir sana anlatamadım derdimi , Bir sana söyleyemedim sevgimi . Ben bakmaya bile kıyamıyorum ki sana , Sen n'olur gözlerime bir bak , Cevap o kadar basit ki , Anlasana...
Alıntı
Ve şair kız da öldü, “Yüzüne nur inmedi, yüzü nura indi.” İndirdiler çimlerle dekore edilmiş beyaz bir kartona, İnme indi yeraltı dünyasından bütün kirpilere.
Alıntı
Teşekkür ederdin, Titrek dudaklarınla, “Ölmek istemiyorum!” derdin. İçim giderdi, “Ölmek istiyorum!” nidalarıyla yığılırdım kaldırıma, Allah, âşkı yarattığı için kendisiyle gurur duyardı!
Alıntı
Sütlü çikolatadan fazla mutluluk verebilir mi? Kandırmadan durabilir mi bir adam şiire meftun bir kadını, Allah’ın refakatinde? Oyuncak ayınla göz göze gelip böyle bir mucizenin mümkünlüğünü yoklardın, Kalın harfler, italik ve ince harfleri küçümsemezler miydi? Ki hatırlardım; Rengârenk uçurtmaların peşinde seğirten oğlanlar vardı. Resim çizerler miydi gene kâğıda? Akılları erince ermiş olmayı dilerler miydi? Altını çizerler miydi ayetlerin? Ama kurutulmuş güllerden yayılan kuruntuyu da kim ayıplayabilirdi? “Sokul yamacıma!” diyecek olurdun, “Öp dudaklarımdan!” demek için kudururdun!
Alıntı