Hayat kısadır onu endişe, keder ve üzüntü ile daha da kısaltmayın. Hepimiz yolcuyuz. Hiçbir dert, dünyaya gelirken beraberimizde gelmedi. Bizimle beraber de gitmeyecek..
- Balkon duvarları omuzlarıma kadar yükseliyor. Yeryüzünde bu balkon, bu duvarlar ve karşımdaki çatılardan başka hiçbir şey görmemek rahatlatıcı ve mutlu kılıcı bir durum...
Bendeki duygusu: Balkonda olmak fakat aşağıya bakmamak.. yer kalabalık ve insanlarla dolu... Onlardan uzak olmanın rahatlatıcılığı, kendimizle başbaşa, yalnızlığın mutluluğu...