İlknur

İlknur
@_ilknur_
Ne ettimse ettim, hicrânımı dindiremedim. Çaresizliğimden tek çıkar yol şunu buldum: Ben kalbim kanaya kanaya yaşayacağım, Begânoğlu da benimle beraber...
Sayfa 133·Kitabı okudu
Reklam
Ne hikmettir ki insanlara en zorlu hicran, en çok sevip baş tâcı ettikleri taraftan gelir.
- Ancak siz Türkler hep vâkur, temkinli görünürsünüz. Bunun sebebini çok araştırdım, acaba ne ola!... ... - Biz çok açılıp saçılmaya vakit bulamayız; zîra günde beş defa görünür görünmez her türlü kirden paklanıp en yüksek huzûra çıkmak zorundayız. Bize vakar ve temkin hilatını giydiren bu sık sık derlenip toplanmak , edep ve itaat dîvanına girmek alışkanlığı olmuştur.

İlknur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·694 syf.·
Beğendi
·
21 günde okudu
·
2020 5. kitabı
Fethi Gemuhluoğlu
9.2/10 · 557 okunma
Hüzünlü ama aynı zamanda sevinçli, kimi durumlardan dolayı umutsuz ama aynı zamanda 'İnsan varsa umut da vardır.' diyerek umutlu bir hâl ile geçmiş ve şimdi harman oluyor içimde. / Mürsel Sönmez