"Dünyada ölüm diye bir gerçek varken, sevdiğiniz
kişinin hala nefes aldiğına dua edin, akşam
annenizin kapıyı açmasına şükredin.
Ne bileyim, bi silkelenin.
Kiymet bilin, sevin.
Severken incitmeyin.
Kibir yapip gitmesine izin vermeyin. Gün gelir
öyle kayıp gider ki o eller avuçlarınizdan,
feleğiniz şaşar, dünyanız durur.
Derler ki hayat devam ediyor. Ama öyle kolay
olmaz.
Once gülüşünüz kaybolur, sonra neşeniz.
Siz siz olun şu boş hayatta hiçbir şey için karalar
bağlamayın. Ozlemekten ciğeriniz solmadan
soluğu yanında alın, sarılın.
Teni hala sIcakken sarılın.🌹