İnayet Işık

İnayet Işık
@_inosee_
Bingöl Üniversitesi
Ön lisans
Batman
Diyarbakır
27 okur puanı
Temmuz 2023 tarihinde katıldı
‘Döner durur,kavuşmam kendimin bahçesine.’
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
‘Enerjini, hayatını güzelleştirmeye harcamak, az insan,sakin yaşamak,her şeyin ötesinde bir durum..’
Lakin tek korkum: Yarın ölebilirim kendimi tanıyamadan.
İnsan olmak.
Ben insanım! Hatalarımla, Kusurlarımla, Korkularımla, Yanlışlarımla insanım.. Vicdanım kadar insanım. Merhametim kadar. Hayallerim kadar bazen. Şaştığım kadar. Ben yalnızca insanım. Ben belki mükemmel değilim ama insanım..
‘Sen insan değil, inan bana sen bir dünya arıyordun..’