İnayet Işık

İnayet Işık
@_inosee_
Bingöl Üniversitesi
Ön lisans
Batman
Diyarbakır
27 okur puanı
Temmuz 2023 tarihinde katıldı
Sahi öyle oluyor galiba.
‘Mutluluk bir seyahat şekli olması gerekirken, bir türlü ulaşılamayan hayali istasyonlar haline geliyor.’
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
‘Sana bir rüzgar getireceğim; Dağlardan,tepelerden.’
Yalnızlık bir seçimdi.
‘Biliyorsun ben hangi şehirdeysem,yalnızlığın başkenti orası.’
-Hiç bitmeyecek mi senin bu okuman? -Bitmeyecek,dedi.Hiç mi? -Hiç. -Niyetin kâtip olmak mı yani? -Hayır.Ya? -İnsan olmak..
Hep özlersin gerçeği;
‘Eski zamana,eskilere eski olan her şeye dönmek mümkün olsa keşke.’