İnayet Işık

İnayet Işık
@_inosee_
Bingöl Üniversitesi
Ön lisans
Batman
Diyarbakır
27 okur puanı
Temmuz 2023 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Hangisine üzülelim?
Buldum derken kaybolana mı? En yakın derken uzak olana mı? Zamansızlıklara mı? İmkansızlıklara mı?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İncitmeyin insanları’
Bu hayat sizi,gitmez sandıklarınızın ardından baktırır.
Ne demiş Şair;
“Dalıma vururken üzülmedin de kırıldığıma mı üzülüyorsun? Boşver üzülme.. Hiçbir kışa benzemez soğumuş insan yüreği..”
Bir yol vardı seçemedim.
Dün hâtıra,yarın hayal,bugün ne?
“Bazen sadece kendini dinlemeli insan, Her şeyden uzak bir tek kendine yakın..”