Şeyda Aydın

Şeyda Aydın
@_kalphanemm
İyi bir okur :)
Tebessümün olduğu heryer :)
Düzce, 18 Nisan
9 okur puanı
Eylül 2023 tarihinde katıldı
"Sevmek insan olmaktı. Sevmek insanlığın farkına varmaktı. Sevmek cenneti yaşamaktı fani olan yüreklerde.."
Reklam

Şeyda Aydın

, bir kitap okudu
6/10
·288 syf.·
Beğendi
·
2023 3. kitabı
Seyit Ahmet Uzun
9.1/10 · 32 okunma
"Sevince insan işte böyle oluyordu demek ki. Dar olan genişliyor,kısa olan uzuyor,az olan çoğalıveriyordu gönül hoşnutluğundan.."
"Ben Aişe,Muhammed(s.a.v)'in Aişesi.."

Şeyda Aydın

, bir kitap okudu
10/10
·344 syf.·
Beğendi
·
2023 2. kitabı
Sibel Eraslan
8.9/10 · 1.790 okunma
Reklam