Işıl

Işıl
@_kanyo
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“ Son kalan umudum Sokak lambasında “
Işıl
Aklıma sokak nöbetçi şu geldi
~Hayırlı bayramlarrrrr 💗🍭💮🍬🍫 Afiyet olsunnn 🐄🐂🐑
Kurban Bayramı
Işıl
Sana da canım İyi bayramlar
Birini seversin seni sevmese bile seversin o da ancak kullanır seni...
Işıl
Çürümüş parça bir gül gibi atar;(