Temet Nosce !!!

Temet Nosce !!!
@_kc_
İstediğin gibi yaşa! Şüphesiz ki Öleceksin! İstediğinle birlikte ol! Şüphesiz ki Ayrılacaksın!!! İlimden İcazetli Okur, Araştırmacı ve Eğitimci Adayı! mûsiki, kitap, kahve, hüdayi yolu... Ülkücü
🌹"kisi sevdiğinin kaderinden pay alır." kimi sevdiğimize dikkat etmemiz gerekiyor.😌
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Kimi zaman bazı haller insanın üzerine uğrar ve bunlarda gelip geçicidir. "İnsan yine kendisiyle baş başa kalır."
yorumlayalim.
🤔En büyük sessizlik nedir sizce? C: çok sevdiği halde bunu karşı tarafa asla soylemeyenlerin sessizliği 😔
En son dinlediğiniz şarkıyı alalım Beyler, Hanimlar 🎶🎙😊 youtu.be/DjSBg3WpxnQ "Diyar Pala/ Uzak ol".