Temet Nosce !!!

Temet Nosce !!!
@_kc_
İstediğin gibi yaşa! Şüphesiz ki Öleceksin! İstediğinle birlikte ol! Şüphesiz ki Ayrılacaksın!!! İlimden İcazetli Okur, Araştırmacı ve Eğitimci Adayı! mûsiki, kitap, kahve, hüdayi yolu... Ülkücü
yorumlayalim.
🤔En büyük sessizlik nedir sizce? C: çok sevdiği halde bunu karşı tarafa asla soylemeyenlerin sessizliği 😔
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
En son dinlediğiniz şarkıyı alalım Beyler, Hanimlar 🎶🎙😊 youtu.be/DjSBg3WpxnQ "Diyar Pala/ Uzak ol".
•°geCe•°
"İnsanın alıştığı bir insanı kaybetmesi tüm insanların gidişi gibiydi."
"Yolunu beklerken daha dün gece Kaçıyorum bugün senden gizlice Kalbime baktım da işte iyice Anladım ki sen de herkes gibisin."😌💫🖤 Manayı yârda değil seven gözde ara...