Temet Nosce !!!

Temet Nosce !!!
@_kc_
İstediğin gibi yaşa! Şüphesiz ki Öleceksin! İstediğinle birlikte ol! Şüphesiz ki Ayrılacaksın!!! İlimden İcazetli Okur, Araştırmacı ve Eğitimci Adayı! mûsiki, kitap, kahve, hüdayi yolu... Ülkücü
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hep yaşama sevincinden bahsediliyor? Birde yaşama sevinci vardı. Ona ne oldu? صباح الخير 💛🌞🌾
aslında kimse iyi değildi.
Neden herkes mutsuz, umutsuz ve de huzursuz bir boşluk içinde 🕳🚶‍♀️ hayatın gevur tarafını yaşıyor yansıtıyor? "Bir çift göz arıyorum bana yaralı gözlerle bakmayan ama bulamıyorum."🤷‍♀️🤐
🥀 Âh gönlüm! Neden kitap gibi sessiz, kilit gibi geçitsizsin? Senide mi astılar yâr ağacına...
~ ١/Nisan~
"Döner gelir bir gün Nisan ayı. Kavuşur baharına toprak. Kızgın eller dağıtır atar ağır havayı. Ölümün içinden yeşerir yaşamak." P.Neruda🌻💛🌼