Temet Nosce !!!

Temet Nosce !!!
@_kc_
İstediğin gibi yaşa! Şüphesiz ki Öleceksin! İstediğinle birlikte ol! Şüphesiz ki Ayrılacaksın!!! İlimden İcazetli Okur, Araştırmacı ve Eğitimci Adayı! mûsiki, kitap, kahve, hüdayi yolu... Ülkücü
çok doğru
Hayatta hiçbir canlı/cansız şey kötü değildir. Her seyi kötü yapan da insanın içinde taşıdığı iyi niyettir. Birine bıçak verirsin ekmek keser, öteki gider adam öldürür.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bazıları kendi yalnızlıkları bitene kadar yanınızda dost gibi davranır.
korkusu olmayan insan yok gibi...
Mustafa'nın acı bedeninde aynı zamanda anneden ayrılma korkusu vardı.
Şer sandığım şeylerde vâr ettiğin hayra, hayranım Allahım... 🌷🤲💫