En güzel ve en derin heyecan olan maneviyata kendimizi kapatırsak varlığın karşısında hayret ve hürmet duymayan bir ölüye dönüşürüz. Yaşayan ölüler mezarlığına...
Genç ebeveynlerin çocuklarından sıkılmaması lazım, bu biraz ağır bir tespit oldu ama malesef gördüğüm budur. Onu çizgi filmin esaretine terk etmememiz lazım, aradaki o manevi ilişkiyi, o ilahi ilişkiyi her zaman diri tutmamız lazım. O bize emanet, nasıl biz babamıza annemize emanet idi isek o da şimdi bize emanet. Çizgi filmin, internetin büyüsüne onu kaptırmamamız lazım, o büyünün de esasında büyücüsü var; o da bir zekânın, bir maksadın ürünü Allah hepimizi muhafaza buyursun diyelim bu cihetten.