Çölü sevmişimdir hep. Bir kum tepesine oturursunuz, bir şey görmezsiniz, bir şey duymazsınız, yine de bir nabız atar bu sessizlikte, kımıldar bir pırıltı.
İnsanların tanımaya ayırabilecek vakitleri yok artık. Dükkanlardan her istediklerini, hazır bir şekilde alabiliyorlar. Ancak, dost satılan bir dükkan olmadığı için, yalnız kalıyorlar.