Herkese merhaba
Bu kitapta annesi ile planladığı İtalya tatiline Carol’ın annesini kaybetmesi üzerine tek başına gitmesinin hikayesini okuyoruz.
Kitabı sevdim ama bayıldığım kitap olmadı. Kitabın kapağını görünce çok etkilenip almaya karar vermiştim kitabı. Fakat umduğumu bulamadım. Farklı bir ters köşe filan bekleyerek umutla okudum ama beklediğim gibi olmadı. Başta güzel bir hikaye okuyacağıma inancım tamdı. Yazarın İtalya tasvirleri çok güzel ve canlıydı. İtalya’da çekilen bir diziyi izliyormuş gibi hissettim. Konu ilerledikçe ne oluyor nasıl oluyor anlayamadığım fantastik bir hale büründü kurgu ve sonunda da bu olayların nasıl olduğu açıklanmadı.Kitapta aile içi ilişkilerin toz pembe olmayan bir yerden anlatılmasını sevdim ama kitabın bir aldatma üzerine kurulu halde işlenmesinden de hoşlanmadım.Bu kitap bir aşk kitabı değil. İsmine aldanıp İtalya'da aşk bekleyenler için uyarayım.Bir İtalyan Yazı kendisini yeniden bulma, yas ve kayıp duygusunu ile başa çıkma, annesine aşırı bağlı bir kadının onunla birlitke yapmayı planladıkları bir yazı anlatan duygusal bir kitap. Kitabı okurken bazı yerleri sevmeyebilir ve kapağın size bambaşka şeyler vermesini bekleyebilirsiniz ama konusu çok farklıydı.Ben öyle hissettim. Kitabın dili sade kitap çerezlikti. Ancak çevirinin elden geçmesi lazım bazı kelimeler hiç oraya ait gibi görünmedi. Kitapta İtalya'nin tasvirini sevdim.
Kitap aman aman değil kitabı okumazsanız bir şey kaybetmezseniz
İtalya'yı yaşamak istiyorum konusu önemli değil diyorsanız bu kitabı okuyabilirsiniz.