Herkese merhaba
Bu kitapta Belly (Isabel) yazları iple çekiyor, yılın en sevdiği zamanı çünkü yazlığa gidiyorlar ve çocukluk arkadaşlarıyla büyülü bir yaz geçirebiliyor. Onun en güzel yazı olacak aşık olacak onu okuyoruz.
Kitabı sevdim. Kitap tam gençlik kitabı. Yaz mevsiminde tam okunacak kitap.Kitabı okurken yaz mevsimini özlediğimi fark ettim. Kitapta iki erkek kardeş var: Conrad ve Jeremiah. Conrad neredeyse çoğu gençlik kitabında olan sessiz, sert tavırlı, soğuk ama ilgi çekici karakter. Benim ilgimi çekmediğini söylemek isterim. Jeremiah ise eğlenceli, yumuşak mizaçlı, güleryüzlü karakter. Çok daha tercih edilesi bir karakter. Belly küçüklükten beri her yaz Susannah’ların yazlığına gidiyor ve üç erkek arasındaki tek kız olduğu ve birde onlardan küçük olduğu için dışlanıyor. Ama bu yaz, arabadan indiği ilk anda Conrad ve Jeremiah’ın ona olan bakışlarından bir şeyler değiştiğini anlıyor. Bu yaz diğer yazlar gibi olmayacak çünkü bu yaz, güzelleştiği yaz.Belly karakteri değişikti. Ama öyle olmuyor çünkü kendisi şımarık, bencil, dokuz yaşında bir kız çocuğu gibi davranıyor. Yazın farklı olduğunu anlamak için gördüğü her erkekle flörtleşmesi gerekmiyor.Kitabıın dizisi varmış. Kitap çerezlikti dediğim gibi tam gençlere hitap eden kitap olmuş. Kitap kafa dağıtmaya müsait. İki annenin arkadaşlıkları o kadar güzeldi ki, bunu ilk okuduğumda yüzümde bir gülümseme belirdi istemsizce. İki annenin arkadaşlıkları, iki kızın arkadaşlığı hep çok güzel görünmüştür gözüme. Bu kitap seridir. Üç kitabı şu an piyasada bir sonraki kitabı alıp okuyacağım maksat kafam dağılsın. Kitabı sevdim ama bayılmadım.
Yaz-romantik kitap arıyorsanız bu kitabı okuyabilirsiniz.