Ayyüce Emine

10/10
·216 syf.·
2025 86. kitabı
Herkese merhaba Bu çizgi romanda Superman 15 ülkede yaşadığı maceraları okuyoruz. Bu çizgi romanı bayıldım ama bir puan kıracağım keşke çizimler farklı olmasaydı. Onun dışında çizgi romana bayıldım. Normalde Süper Kahramanlarda ilgimi çekmez. Fakat ülkeler arası gezme olunca şans vermek istedim. Ülkeler arası gezmeler olunca okumaya bayılıyorum. Çizgi roman tam kafa dağıtmalık.Çizgi romanı her ülkeden yazarı farklı çizgi roman aynı yazar üzerinden ilerlenmemiş. Çizgi romanı başlamanız bitirmeniz bir oluyor. Hangi hikayeyi sevdim derseniz her ülkenin hikayesini ayrı ayrı sevdim.Şimdi 15 ülkeyi anlatacağım. Amerika'da çizimler bildiğimiz Superman’i birebir yansıtıyor. Hikaye de böylesine bir çalışma için kısa olsa da iyiydi. Olaya hemen adapte oldum. İspanya'da Bir kahramanlık hikayesi pek göremesem de çizimleri hoşuma gitti. Ama severek okudum hikayeyi İtalya'da çok iyi kurgu ve hikayeye sahipti bence. Çizimleri de beğendim. 1200'lü yılları okuduk. Sırbistan’daHikaye bence epey güzeldi, çizimler de fena değildi. Genel anlamda okurken hoşuma gitti. Kamerun'da Çizimler değişikti. Önceki ülkelerden daha farklı ama çok güzeldi. Hikayeyi beğendim, ilk defa Superman kadar güçlü biriyle kapışmaları okudum hoşuma gitti. Balondaki yazılar çok büyük puntoluydu, çocuklara hitap eder gibi. Genel anlamda beğendim. Hindistan'da Superman ve tapınaktan çıkarılan bazı heykeller haricinde çizimler siyah beyaz resmedilmiş, niçin böyle bir yola başvuruldu sebebini anlayamadım. Fakat genel anlamda fena değildi, keyifliydi. Arjantin'de Superman’in dünyası kripton ile çok sayıda teknik veri ve bilgiye maruz kaldım; açıkçası bu beni çok yordu ve sıktı. Çizimler fena değildi. Türkiye'de Bu kez, Batman ve Joker’e göre, hikaye pasif kalmış gibi geldi ve biraz da kısa tutulmuş. Belki uzun bir
Superman: Dünya (Özel Baskı)Dan Jurgens · Jbc Yayıncılık · 20255 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
9/10
·184 syf.·
2025 85. kitabı
Herkese merhaba Bu çizgi romanda Joker 13 ülkeyi gezip yaşadığı maceraları okuduk. Bu çizgi romanı bayıldım ama bir puan kıracağım keşke çizimler farklı olmasaydı. Onun dışında çizgi romana bayıldım. Normalde Süper Kahramanlarda ilgimi çekmez. Fakat ülkeler arası gezme olunca şans vermek istedim. Ülkeler arası gezmeler olunca okumaya bayılıyorum. Çizgi roman tam kafa dağıtmalık.Çizgi romanı her ülkeden yazarı farklı çizgi roman aynı yazar üzerinden ilerlenmemiş. Çizgi romanı başlamanız bitirmeniz bir oluyor. Hangi hikayeyi sevdim derseniz her ülkenin hikayesini ayrı ayrı sevdim.Şimdi 13 ülkeyi size anlatacağım. Amerika’da geçen Joker hikayesi hem kurgusu ile hem de çizimi ile oldukça başarılıydı. Orijinal Joker’i anımsatması açısından etkileyiciydi.Ama olayı kısa oldu. Olayı başlaması bitirmesi bir oldu. İspanya’da geçen hikaye ise tam bir düzen eleştirisi ve politik mizaha sahipti. Joker karakteri ufak bir tatile çıkarken Gotham’dan ve Batman’dan uzakta canı sıkılmaktadır. Çizerin joker betimlemesini ise pek beğenmedim. Ama hikaye güzeldi. Almanya’da geçen olaylar belirli bir mantık çerçevesinde ilerliyor. Ancak buradaki Joker çizimini beğenmedim. Ama hikaye genel olarak iyiydi.Batman'in Joker'i tartaklaması ve insanların Batman'in çizimlerine iltifat etmesi çok eğlenceliydi. İtalya’da yaşananlar karmaşık bir şekilde ilerliyor, belki de kaos ortamı oluşturulmaya çalışılıyor. Burada politik mizahı var demem mümkün öğrenciler protesto ediyor. Ama sonu beni güldürdü. Çizimi bana Pop Art'ı çağrıştırdı. Ama hikaye güzeldi. Brezilya’da sanki çizimler pastel boya ile renklendirilmiş gibi biçimsiz yüzler ve karakterlerden oluşmuş. Çizimini en tuhaf bulduğum ülkeydi. Joker’in pek orijinali ile bir alakası yok bence Joker izlememiş olsam görüntüsünü biliyorum. yazar kendi
Joker: Dünya HCMetin Akdülger · JBC Yayıncılık · 202454 okunma
8/10
·208 syf.·
2025 84. kitabı
Herkese merhaba Bu kitapta hayatları yolunda gitmeyen insanların kediler sayesinde hayatlarını iyileştirdiğini okuyoruz. Kitabı sevdim. Kitabı bayılmadım ama kitabı sevdim. Kitapta bazı yerlerde kafam karıştı. İsimler beynimi yaktı. Ama isimler beynimi yakma sebebi olaya tam odaklandım dedim başka olaya geçildi. Ama gerçekten de kedilerin insanları iyileştirdiğini daha doğrusu negatif duygularını yok ediyor. Bunu yaşamış biri olarak söylüyorum. Direksiyon dersi aldığım dönemlerde bir kediyle çok yakın olmaya başladım kedilere alerjim var ama yine ona yakın olmak istedim. Dersimden önce kediyi seviyordum. Dersim rahat geçiyordu. Korkum ve kaygım olsa bile derste geçiyordu. Direksiyon sınavımdan önce yine aynı kediyi sevmiştim. Sınavdan bana çok işe yaradı. Sınav alanına gelene kadar heyecanlıydım ama kedi sayesinde heyecanımı yenmiştim. Kitapta beş bölüm, beş ayrı hikâye okuduk. Güzel düşünülmüş farklı hikayeler ama kafam karıştı. Ama yine hikayeler güzel yazılmış. Kitap akıcıydı. Yeri geldiğinizde gülümsersiniz yeri geldiğinde hayatı sorgularsanız. Kitapta bunu yaşadım. Kitabı başlamanız bitirmeniz bir olacaktır. Kitap kafa dağıtmalık mı derseniz yeri geldiğinde evet ama yeri geldiğinde sizi sorgulatıyor. Kitapta insanların ve kediler olan ilişkisi çok güzel aktarılmış. Kedilere merakınız varsa bu kitabı okuyabilirsiniz.
Günde Bir Doz KediSyou Ishida · Athica Yayınları · 2025252 okunma