Herkese merhaba
Başlığı ve konusu ilginç olan kitapla karşınızdayım.
Bu kitapta Kitty Collins gece kulübü çıkışında ona saldırmaya çalışan bir adamı öldürmesiyle tamamen değişiyor. Bu olay, onda bastırdığı karanlık bir yönü uyandırıyor ve zamanla tecavüzcüler, kadına şiddet uygulayanlar gibi "suçlu" gördüğü erkekleri avlamaya başlmasını okuyoruz.
Kitaba bayıldım. Kitapta ve başıktan anlaşılacağı üzere karanlık bir konuyu anlatmasına rağmen ağır ve kasvetli bir hava taşımıyor. Aksine, karakterin anlatımı zaman zaman esprili, eğlenceli ve okuyucuyu gülümsetecek bir tonda ilerledi. Kitaptan sıkılacağımı düşünmüştüm.Kitap yeri geldiğinde eğlenceli bve aşk sahneleri vardı. Aksine kitaptan sıkılmadım. Kadın cinayetleri, adalet sisteminin eksiklikleri ve kadınlara yönelik şiddetin çoğu zaman göz ardı edilmesi gibi konular kitap boyunca kendine sağlam bir yer buluyor. Özellikle "Kötü bir adamı öldürmek, adalet sağlamak mı yoksa suç mu?" sorusu okuyucuyu sorgulattı.Kitap, ahlaki açıdan tartışmaya açık bir konu işliyor. Kitty, öldürdüğü kişilerin gerçekten suçlu olup olmadığını kesin bir yargıya varmadan kendi adalet anlayışıyla hareket ediyor. Bu da okuyucuya şu soruyu sorduruyor: "Birini kötü olduğu için öldürmek doğru mu?" Kitap boyunca bu soruya net bir cevap verilmiyor, tamamen okuyucunun yorumuna bırakılmış.Kitabın sonunda her şey bitti diye düşünülebilir ama spoiler olacak Kitty normal hayatına kaldığı yerden devam etti. Aslında günümüzde de öyle cinayet işleniyor katil hiçbir şekilde tutuklanmıyor. Ya da serbest kalıyor. Kitty işlediği cinayetlerinde hiçbir şekilde iz bırakmadı bir yerden patlaması lazımdı ben kitap bitene kadar bekledim. Hen isim öncellikle bana tuhaf geldi. Ama karakterimiz bize ters köşe yaptı. Hiç beklemediğim şekildeydi. Bu kitap, sıradan bir