"Yaşamak yaralanmaktır" diyor bilge.
Zirâ ‘aldığın yara, ışığın sana sızacağı yerdir.’ Hem yaralandıkça tanıyor insan; hayatı, kendini ve hatta bir başkasını. Acıyı da tanıyor merhemi de. Ömrü bir yara almadan geçirsen, bunu yaşamaktan sayamazsın; tanımadan hayatı, ölemezsin. Nefes almak ve vermek gibi, yaralar da yaşamın bir parçası.."