Kime sordumsa seni doğru cevap vermediler; Kimi alçak, kimi hırsız, kimi deyyus! dediler... Künyeni almak için, partiye ettim telefon: Bizdeki kayda göre, şimdi o mebus dediler!..
+Vazgeçtim. Artık endişelenmene gerek yok.
-Nasıl yani?
+Seni elde etmeye çalışmaktan vazgeçtim. Artık yapamayacağım. Bunu anlamam bu kadar uzun sürdüğü için özür dilerim.