azra

yıldızları süpürürsün, farkında olmadan, güneş kucağındadır, bilemezsin. bir çocuk gözlerine bakar, arkan dönüktür, ciğerine kuruludur orkestra, duyamazsın. koca bir sevdadır yaşamakta olduğun, anlayamazsın. uçar gider, koşsan da tutamazsın.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hayatıma Dair
kışın soğuğuna rağmen hissettirdiği huzuru seviyorum, dışarıda kar yağarken evde kitap okumayı seviyorum,kurabiye yapmayı, sıcak şeyler içerken ellerimi ısıtmayı,üşüdüğüm zaman kızaran burnumu ve yanaklarımı, ısınmayı,isimlerini bile bilmediğim çocuklar kar topu oynarken oyunlarına dahil olmayı seviyorum, kedim güneşi sinirlendirmeyi, köpeğimizle oyunlar oynamayı ve bazen onun gözlerindeki hüznü görmeyi seviyorum, kendi kendime şarkılar söylemeyi, kırmızı atkımı,mandalinayı ve karpuzu, sürekli hayaller kurmayı seviyorum, peluş ayımı, hayatı romantize etmeyi, her gün "bugün sadece derse girip geleceğim " deyip akşama kadar dışarda kalmayı, kendi kendime konuşmayı,yürümeyi, tek başıma kalmayı, saçma sapan şeyler için ağlamayı, denizi, ılık esen rüzgarı, yaprakları olan ağaçları, çiçekleri, kuş seslerini, arabada ön koltukta oturmayı, sahafları, tiyatro ve müziği seviyorum, dramatik şeyleri, bazı şeyleri en ince ayrıntısına kadar düşünmeyi, gezmeyi, hülya hoca ve selçuk hocanın derslerini,şarkı dinlemeyi, eski şarkıları ve umutsuzca hala gerçek sevgiyi aramayı seviyorum, hayatımı belki de yaşamayı, yaşantımı seviyorum, azrayı seviyorum, hissetmeyi seviyorum...
kırıntıya hürmeti olmayan, ne bilsin kuşun kalbini.
Ocak 14
Bugün uzun bir süredir görüşemediğim bir arkadaşımla buluştum. İlk başlarda uzun süredir görememenin getirdiği çekingenlik vardı ama sonra eski günlere döndük,eskiden konuştuk bol bol. Ona bazen erkek olsan seninle evlenirdim derdim çünkü onun yanında başka kalıplara girmeme gerek yok, bazen beni benden çok düşünen de o, kendimi bildim bileli o hep yanımda, ben ondan gitsem de ilk gelen hep o oldu. Bugün de anladım ki gerçek arkadaşlarınızın yanında acaba diye düşünmenize gerek yok çünkü onlar sizi koşulsuz seven ve kabul eden kişilerdir. Aile gibi, bazen daha da ötesi. Öyle kişilere sahip çıkın gerçi doğru kişiyse eğer siz bıraksanız da o sizi bırakmaz, yanınızda olur hep.
Arkadaşlık
Artık unuttum seni, durup dururken gelmiyor ismin aklıma,keşkeler sarmıyor artık dört bir yanımı, nefret bile etmiyorum artık senden. bir yazı okumuştum,yazıda; birini sevdiğinizi onu merak ediyorsanız anlarsınız diyordu haklıydı,ben artık seni merak etmiyorum. Nazım Hikmet'in şiiri gibi; büsbütün unuttum seni eminim maziye karıştı yeminim kalbimde senin için yok bile kinim bence sende şimdi herkes gibisin