Ahh kalp hanım... Zaman geçiyor ama sensizlik geçmiyor. Başımı yastığa koyunca bi sensizlik, bi sessizlik, hüzün özlem doluyor yüreğime. Soranlara iyiyim diyorum aslında ama kalbimin sızısını inkar edemiyorum kimselere... Geceler... Geceler ayrı zor benim için. Hele saat üç yok mu bir ben bilirim bu saatlerin ne denli zor ve çetrefilli olduğunu... Sen belki de unuttun beni : Koca bir maziye karıştı varlığım, karanlık bir sonsuzluğa gömüldü ismim... Şimdi gidiyorum, geride sadece elvedalar ve sonsuz bir sevgi bırakıyorum..
Hoşçakal Kalp Hanım...
Hoşçakal gönlümün kızıl goncası...