Masmavi~

Masmavi~
@_masmavi_
Bir hayattan daha sağ kurtulmuş gibi hissediyorum kendimi. Bernhard, yine Kiler'de şöyle bir şey de söylüyor: "Geleceğim olmadığına dair önceki inancım yok olmuştu, artık geleceğim olabileceğine inanmıştım ve aniden her şey bende hayranlık uyandırmaya başlamıştı ki çok uzun zaman önce kaybolup gitmiş bir duyguydu bu. Eskiden çoğu kez yaptığım gibi, kendimi bir geleceğim olacağına ikna etmem gerekmiyordu artık, bir geleceğim vardı. Yaşamıma yeniden kavuşmuştum ve onu yeniden avuçlarımın içine almıştım." Ben de tam böyleyim şimdi işte. Yine hayatımı kurtardım, ben olmasam ayvayı yemiştim cidden. Ben bu kendimin hakkını nasıl öderim hiç bilmiyorum Osman.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bundan sonra sana tekrar yazıp yazmayacağım ancak ve sadece beni ilgilendirir. Konu artık sen değilsin, bunu anlayabileceğini tahmin ediyorum.
Unutmak da tuhaf mesele.Hayatta kalabilmek için birçok şeyi unutmak zorundayız.
Ayrılığın en kötü tarafı şahidini kaybetmek sanırım. Birileri bilmeyince, bazı şeyler hiç yaşanmamış gibi oluyor çünkü.