Düşündüren hatta kafa yoran bir kitap. İlk okuyuşta hemen idrak edilip, herkesin anlayabileceğini düşünmüyorum. Yıllar geçtikçe insanların düşünceleri gelişir ve farklılaşır. Bu sebeple bir defa değil, en az iki kere farklı yıllarda okunulması gerektiğini düşünüyorum. Böylelikle kitap da ki karakteri farklı açılardan anlamaya çalışılınabilir
Yer Altından NotlarFyodor Dostoyevski · Martı Minyatür · 2020159,8bin okunma