Bazılarımız anadan doğma savaşçıyızdır.
özgürlüğümüzü korumamız gerek.
Benim için siyasi partiler önemli değildir.
Nerede bir kötülük görürsem ona karşı çıkarım. Parti adlarının bir önemi yoktur.
Özgürlüktür önemli olan.
Halk özgürlüğü için başkaldırmaz, direnmez.
Bir lokma ekmeğe, bir kaşık çorbaya değişir özgürlüğünü...
-Ben ben ben ! diye bağırdım avazım çıktığı kadar.
-Ben ne olacağım ? Sanki bütün bu olanlar beni ilgilendirmiyor? Ben bir hayvan mıyım! Yoksa cansız bir yaratık mı?
Sesimi iyiden iyiye yükseltip avazım çıktığı kadar bağırdım:
-Ben bir OTOMATİK PORTAKAL mıyım yoksa ?