MerveB

MerveB
@_merveb
"These violent delights have violent ends"
Çocukluktan sonraki tüm çabalar, delik bir balonu şişirme uğraşı kadar boş ulu Tanrım.
Reklam
''Bilmezler yalnız yaşamayanlar /Nasıl korku verir sessizlik insana'' diyen şair kimdir ? Evet ,parmakları görmek istiyorum...Orhan Veli tabii...Hani şöyle bir kalıp vardır ya; şair ne güzel açıklamış yalnızlığı ,değil mi... Yalnızlığın ötesi nedir ,diye soran olursa bu kez ben parmak kaldırırım.Daha doğrusu Özdemir Asaf'ın zaten kaldırmış olduğu parmağı, tutar bir daha kaldırırım ''İnsanın kendine mektup yazması/ve dönüp-dönüp onu okuması/Yalnızlığında ötesidir'' derim,susarım...
Sayfa 11
Zihinsel olarak da farklı yaşanır yalnızlık. Kiminin yalnızlığı depresif, kimininse coşkuludur. Kimisi de takıntılı yalnızlıklar yaşar. Ama değişmeyen bir tek şey vardır; yalnızın halinden yalnızlar bile anlamaz.
Sayfa 11
Herkes yalnız aslında. Yapayalnız. Bir de, herkesin kendine özgür bir yalnızlığı var. Birinin yalnızlığı diğerininkine uymuyor. Herkes kendi açısından yalnız! ALTAY ÖKTEM
Sayfa 9
Osman Konuk
Hakkımda yanlış bilgi sahibi halk Ve ikide bir savaş çıkaran insanlık Sözlüğe bakarak anlayamaz beni Klasik yöntemlerle konuşmadığım için Ama bıraksalar anlatacağım Tüm yeteneğimi kullanarak Aramızda tartışıyoruz Yaşamak mı zor Çince mi ? Bilinçlerde sürünüp dururken umutsuzluk Ben neden ölümü hatırlatan suflörüm Açız, sevdalıyız, canımız sıkılıyor Türlü sevinçler kiralayacak paramız yok Uyusam Birileri gelip çekmecelerimi ve kafamı karıştırıyor Çeşmeleri açık bıraksam mı; dünya temizlenir...
Reklam