"Bazı ilişkiler acı çikolataya benzerdi. Başta tatlı olduğunu düşünürdünüz ama damağınızda kalan asıl tat bambaşka olurdu. Tatlı çoğu zaman acının ardında kalırdı çünkü acı hep bir adım öndeydi, hep daha baskın olandı."
"Bazı şeyler senin seçeneğin dahilinde olmuyor. Bitter çikolata da hiçbir zaman benim ilk tercihim olmadı. Zorunlulukların sana başka şans bırakmadığı zaman, elinde olan tek şeyle yetinmeyi öğreniyorsun. Acıya da çikolatanın acısına da..."