Sibel

“Kötülük” dedi Simyacı, insanın ağzından giren şeyde değildir. Kötülük oradan çıkandadır.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Aşk sevilen nesnenin yanında bulunmayı zorunlu kılıyordu.
Benim yalnızca şimdim var ve beni sadece o ilgilendirir. Her zaman şimdide yaşamayı başarabilirsen mutlu bir insan olursun.
İnsan bir şeye karar verdiği zaman, karar verdiği sırada hiç öngörmediği, düşünde bile aklına gelmeyen bir yöne doğru, şiddetli bir akıntıya kapılıp gidiyordu.
Kim olursan ol, ne yaparsan yap, bütün yüreğinle gerçekten bir şey istediğin zaman, Evrenin Ruhu’nda bu istek oluşur