Maria,insanları yüreklendirip kendisine içlerini dökmelerini,tutkularını,ihtiraslarını,aşklarını anlatmalarını, en derindeki gizlerini ona açmalarını istiyordu.
On beş yılda,kendisinin bir ucundan öteki ucuna yolculuk yaptı ve o son noktaya geldiği zaman artık kendisinin bile kim olduğunu bildiğinden kuşkuluyum. O zamana kadar öyle uzun bir mesafe geçilmişti ki, nereden başladığını anımsaması olanaksızdı.