"Şurada yürüyen derin dekolteli kadın fahişe mi?"
"Hayır!"
"Peki ya o? Sokağın başında bacaklarını gösteren kadın?"
"Hayır!"
"Burada hiç fahişe yok mu? Baksana şu kadınlara nasıl giyinmişler."
"Fahişelik nedir Bay Burton?"
"Bedenini para karşılığı satan aşağılıklardır Bay Vencenza."
"Hayır. Fahişelik bu değildir."
"Hah! Peki neymiş fahişelik?"
"Fahişelik insanların hayatlarını yaşadıklarını bilmeyerek onları yargılamak ve aşağılamaktır. Eğer gidip aynaya bakarsanız orada en büyük fahişeyi göreceksiniz."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Evet, büyüdük, çalıştık, eğlendik, nadir de olsa mutlu olduk ama yaşadıklarımızın hepsi bir hiç olacak. Ve bir hiçliğin içerisinde yaşadığımızı bilmek, insan ruhuna vurulmuş en büyük darbedir."