Başka bir ülkeye gitmek için hiç acelem yoktu.Bazı insanlar doğuştan gezgindir, ben ise aynı gökyüzünün altında kalanlardandım.Hele hava yağışıysa, aynı çatının altında kalmayı yeğlerdim.Zaten yabancı bir dünyaydı yaşadığımız, onu ne diye daha da yabancılaştırılmalıydı ki?