Munise

Munise
@_muniise
20.08.2025 ♡H
Dağı tanıyan nasıl bilmez uçurumu? Madem ki yükseliş var, iniş olmaz olurmu?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ölüm güzel şey, budur perde ardından haber Hiç güzel olmasaydı, ölür müydü Peygamber?"
Nedenler, niçinler, nedendir bitmez Bir şeyi inkar için, "yok" diyebilmek yetmez.
Puan vermedi·381 syf.··
2022 18. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 02 Kasım 2022 17:10
O kadar güzel bir kitaptın ki okumalara doyamadım. Oturup saatlerce seni okudum. Ne hayatlar var ders almamız gereken, İslam için mücadele edenleri görünce imreniyorum dedim kendi kendime... Okunmasını tavsiye ediyorum ..
Aşkın Ağladığı AdaEmine Şenlikoğlu · Mektup Yayınları · 2015115 okunma
Umut olmasaydı insanda... Dağları delecek gücü Ferhat nerden bulacaktı! Ağlamakla gülmek ikiz kardeş olsaydı insan güldüğü kadar ağlar, ya da ağladığı kadar gülmez miydi? Ve kederler rüzgara verilmeseydi bir bir, insan çıldırmadan nasıl yaşardı zor hayatın kollarında? Ve de, umutların bazısı gerçeğe dönüşmeseydi, Selahaddin Eyyubi, nasıl çıkardı yola, gecenin en derin yerinde? Düşünen bilir ki, güzel dünyayı hayvanlar değil, insanlar kirletiyor. Düşünen bilir ki, dünyayı düzeltmek için o da terlemeli.