Geri dönmemek üzere bir sefere çıkmamız gerekiyor.Bizden öncekiler çok menziller aştı çok işler başardı , çok yol katetti ,biz geç kaldık .Şimdi bereketi yakalamak için erken davranalım.
Gözümüzü kıstık nefesimizi tuttuk tarihin Şeref akı, olana bitene doğruluğu ile şahit ve olanın bitenin doğruluğuna şahit olduğu o insanı bekliyoruz. Alnında secde izi ile kıyam eden dosta merhametli düşmana sedit , Salih ve sadık o kerim ve mükerrem insanı...
Esselamu aleyküm baylar bayanlar çok mükemmel bir kitabin daha sonuna gelmiş bulunmaktayız . Yayında ve yapımda emeği geçen herkese selam olsun! Ben bu kitaba bayıldım . Bitmesin diye konu konu okudum ama bitti :( zaten güzel şeyler hep bitmez mi ? Biter . Lütfen bu kitaba bir şans verin ve kendinize guzle bir iyilik yapın . Uyanın ve kendi rüyanızı yaşayın ...
Vesselam