Kalbimizin zirvesine yerleştirdiğimiz herkes kararlarımızın sonucudur.
Mesela; Aşık oldum ne yapayım diyemez kimse.
Sen izin verdigin için oldu.
Mantığınla, kalbinin arasında seçim yapma özgürlüğü daima sende.
Yani; kaba saba adamları,kaşı gözü diye sevip üzülmekte senin kararın.