"... İnsan ki eşrefi mahlukattır , içindeki semavi özü keşfetmekle yükümlüdür. Çıkacaksın yollara , kendine doğru git gidebildiğin kadar. Keşif boynumuzun borcudur. Kendimizi keşfetmek ,aşkı keşfetmek, dünyayı keşfetmek, ötekini keşfetmek...
"...Yalnızlık ne ıssızlıktır ne kimsesizlik.Yalnızlık insana en çok başkalarıyla çevriliyken gelen bir histir ki, kimileri buna 'etraf kalabalıkken kalbin yalnız olması hali ' derler..."