24

24
@_narkotik
Yitirdim kendimi, kendi içimde.
Benden uzak tut devrin aşklarını. ben gerekirse yalnız da yaşlanırım.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Burnunda tütebilmek için daha ne kadar yanmam gerek?
Sebebi olmadığın sorunların muhatabı olma, bırak dağıtan toplasın.
Halden anlayan seni bulmadıkça, bulduğun her şey seni halsiz bırakır.
Şöyle kendimi unutacağım bir şey istiyorum kendimi bile unutayım.