Naz

Naz
@_nazli123_
Hesabı aslında biraz da kendi kendime konuşmak için kullanıyorum, çok bir şey beklemeyin yanisiiii
+1 😍

Naz

@_nazli123_
·
Kitabısılarım gelmiiiişşş. Bayram harçlıklarımı pekala bunlara harcayacaktım canııım
Reklam
Yüzü dost, özü düşmandan usandım. Dili mü'min, kalbi şeytandan usandım. Dostum, herkesin kahrı çekilir de Ben davasız Müslümandan usandım...🇵🇸
Filistin
Bazı şiirleri 100 kere paylaşasım geliyor
Kızgınım hiç gelmeyişine Bilmeyişine, hissetmeyişine...
Müzik
Babamla her sabah fix konuşmamız: - Para lazım mı? + Para herkese lazım