“Ama hala mutsuzsun; çünkü hayatın daha eşiğindeyken umudun sönmüş durumda. Daha öğle olmadan senin güneşin batmış; sana öyle geliyor ki bir daha da hiç doğmayacak.”
“İçine kapanık kimseler duygularını, acılarını açıkça konuşmaya, çoğu zaman "içi dışı bir" kişilerden daha çok gereksinme duyarlar. En kabuğuna çekilmiş, sert kimseler de sonunda insandır.”
"Sırf yaşça benden büyük olduğunuz ya da dünyayı benden fazla gördüğünüz için bana karşı buyurgan davranmaya hakkınız olduğunu düşünmüyorum efendim. Üstünlük iddianızda haklı olup olmamanız zamanı ve deneyimleri nasıl kullandığınıza bağlı."