Nərmin Fərhadlı

Nərmin Fərhadlı
@_nrminfrhadli
Frida Kahlo
"Belki sulugözüm,diye düşündü. Ama göz yaşlarımın hep haklı bir nedeni vardır. Eğer ağlamaya da gücüm olmasaydı,her halde ölürdüm.."🌻
Duygu ve Düşünce