Son derece sürükleyici ve bir o kadar pozitif cümleler barındıran etkili bir kendine yardım kitabı. Olumlu düşüncelerimizin hayatımıza etkisini ve kozmik bilincin bizim her zaman yanımızda olduğunu vurguluyor. Temel inançlarımızın; değersizim, sevilmeye layık değilim, iyiliği hak etmiyorum... olumlu düşüncelerle değiştiğinde hayatımızın da bir o kadar değişmesinin mümkün olduğunu gösteren harikulede bir kitap. Kesinlikle tavsite ediyorum. Aynı zamanda son bölümde yer alan Louise Hay'ın hikayesi gerçekten beni çok üzdü ve umutlu olmamı sağladı. Yazarın hayatı içler acısı iken bunu nasıl değiştirdiğini ve başarıdan başarıya koştuğunu görmek çarpıcı oluyor.