Bir çok kişinin duygularına tercüman olmuş güzel bir cümle...
"Sık sık gözlerim doluyor dersteyken, yemek pişirirken ya da ütü yaparken. Özür dilerim kendimden bu kadar yıprandığım için. Dünyanın içinde kendime bir dünya kurup bu kadar içime kapandığım için. Özür dilerim bir kahve içecek kimsem olmadığı için. Şu hayata bir daha gelsem keşke."