Esra

Esra
@_okuyanhanim
Kitap+Kahve ve bana iyi gelen herşeyi seviyorum
Nefretin ortasında,yenilmez bir sevgi olduğunu buldum.Gözyaşlarımın ortasında,içinde,yenilmez bir gülümseme olduğunu buldum.Karmaşanın ortasında,içimde,yenilmez bir sakinlik olduğunu buldum..(Albert Camus)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kimi zaman kendimizi boşlukta hissettiğimizde,ruhumuzun bize haykırdığını,kalbimizin aslında ALLAH'ın yokluğunu hissettiğini anlamayız...
ALLAH'ın yaptığı her şey bir amaca hizmet eder..
Ruhumuz, ALLAH tarafından ve ALLAH için yaratıldı.O'nu tanımadan asla gerçek huzuru bulamayız.O'nsuz asla tam olamayız.Şifa veren O'dur.İçimizdeki yara,O'nsuzluğun yarasıdır.Maddiyatla nasıl iyileşebilir ki ?
Unutmak ki,güzel davranışlar göstermek güzel konuşmaktan faziletlidir..