ÖZGE

ÖZGE
@_oskeee
Kalbinizin raflarına kitaplar dizin
"İnsanlar değişir," dedim, hevesle. "Zaman ister." "Hayır. Bunun mümkün olduğunu sanmıyorum."
Sayfa 103·Kitabı okudu
Reklam
... bir şeyin var olduğunu bilirsiniz ve büyük olasılıkla size iyi de gelir ama ne yalan söyleyeyim, hayat bir yere saplanıp kalamayacağımız kadar kısa olacaktır hep.
Sayfa 47·Kitabı okudu
Sen her gece o vicdanla, nasıl?
Mükemmeliyete değil kusurların güzelliğine inanan biriyim. Dağınık saçlara, asimetrik yüzlere, özensiz kıyafetlere, morluklara, kesiklere, çiziklere ve parça bütün ilişkisi olmayan her şeye. İnsanı özel kılan, diğerlerinden ayıran ve şahsa münhasır olan her kusura aşığım.